Jesteśmy małą rodzinną firmą, która działa na rynku od 2016 roku. Mieścimy się na terenie Warszawy w dwóch lokalizacjach: na Żoliborzu oraz na Bródnie.
Założycielką cukierenki jest Joanna Kuncer-Overline, która uczyła się od najlepszych w Carpigiani Gelato University w Bolonii. Miłość do słodyczy to nieodzowny element jej życia. W pracy wykorzystuje swoją wiedzę na temat lodów i nie boi się eksperymentować z nowymi smakami.
W naszej ofercie znajdują się również najwyższej jakości wypieki, autorskie praliny i czekolady oraz sezonowe frykasy. Organizujemy także tematyczne słodkie stoły dla firm i nie tylko. Stawiamy na rozwój, dlatego łączymy tradycyjne cukiernictwo z nutą nowoczesności, co pozwala nam na wyjście ze schematów. Dzięki ciężkiej pracy zostaliśmy wyróżnieni w "żółtym przewodniku" Gault & Millau.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.